Hallo hallo :)

13 juli 2009 - Eindhoven, Nederland

Hallo mensen :)

Dit is het allereerste berichtje op mijn reis-blog. Hierop ga ik stukjes schrijven, foto's zetten en de route aangeven van alle plaatsen waar ik heen ga in de States. Klik gezellig een beetje rond, hopelijk vind je het een beetje interessant :) En laat een berichtje achter, dat zou ik heel leuk vinden!

Eerst even iets over mij, en mijn toekomstige reis. Ik ben Gianne, 15 jaar oud, wordt 16 in de VS - in theorie mag ik dan mijn rijbewijs halen - en ga met de rest van mijn familie naar Amerika van 1 t/m 30 augustus. De rest van mijn gezin houdt in mijn vader, moeder en zusje. We gaan vooral rondreizen in California, maar we nemen ook een klein stukje Arizona mee. We hebben daarvoor een enorme camper gehuurd.

We komen aan in San Francisco en blijven daar eerst een paar nachten, om wat sightseeing te doen, te shoppen en een beetje te wennen. Daarna halen we de camper op en vertrekken we echt!

Het is nou pas 13 juli - het vliegtuig vertrekt 1 augustus pas, nog 18 dagen dus - maar we zijn al behoorlijk druk in de weer met voorbereidingen. Lijstjes van dingen die gekocht moeten worden en uitgezocht moeten worden vliegen om mijn oren. Tickets zijn al lang geboekt, de camper al gehuurd, maar de route wordt nu steeds specifieker uitgezet en allerlei ideen worden vastgelegd. Het komt steeds dichter bij en het wordt steeds echter; ik heb er zo'n zin in!