Hallo hallo :)

13 juli 2009 - Eindhoven, Nederland

Hallo mensen :)

Dit is het allereerste berichtje op mijn reis-blog. Hierop ga ik stukjes schrijven, foto's zetten en de route aangeven van alle plaatsen waar ik heen ga in de States. Klik gezellig een beetje rond, hopelijk vind je het een beetje interessant :) En laat een berichtje achter, dat zou ik heel leuk vinden!

Eerst even iets over mij, en mijn toekomstige reis. Ik ben Gianne, 15 jaar oud, wordt 16 in de VS - in theorie mag ik dan mijn rijbewijs halen - en ga met de rest van mijn familie naar Amerika van 1 t/m 30 augustus. De rest van mijn gezin houdt in mijn vader, moeder en zusje. We gaan vooral rondreizen in California, maar we nemen ook een klein stukje Arizona mee. We hebben daarvoor een enorme camper gehuurd.

We komen aan in San Francisco en blijven daar eerst een paar nachten, om wat sightseeing te doen, te shoppen en een beetje te wennen. Daarna halen we de camper op en vertrekken we echt!

Het is nou pas 13 juli - het vliegtuig vertrekt 1 augustus pas, nog 18 dagen dus - maar we zijn al behoorlijk druk in de weer met voorbereidingen. Lijstjes van dingen die gekocht moeten worden en uitgezocht moeten worden vliegen om mijn oren. Tickets zijn al lang geboekt, de camper al gehuurd, maar de route wordt nu steeds specifieker uitgezet en allerlei ideen worden vastgelegd. Het komt steeds dichter bij en het wordt steeds echter; ik heb er zo'n zin in!

1. Thomas:
    30 juli 2009
    Heey Gianne :D. Coole blog, ik kom af en toe wel even kijken of er nieuwe foto's op staan. Veel plezier in Amerika:).

2. willemijn:
    overmorgeeeeen<333
    oef
    De rest van mijn gezin houdt in mijn vader, moeder en zusje.
    correctie;
    grote verstandige geweldige zus

bedankt voor je aandacht en het veranderen van dit
    xxxxxxxxxxxxxxxxx
  3. Maudi:
    Hee Gianne!
    Super leuk, ik ga ook zeker bijhouden waar je bent!
    Ik zet op mijn hyves denk ik gewoon alvast een paar foto's terwijl ik op Curaçao ben..
    Echt een leuk idee hoor ;)
  4. Ardin:
    31 juli 2009
    he Gianne,
    Hartstikke leuk, ga ik zeker regelmatig bekijkenxD
    En maar zeggen tegen mij dat er zeker niemand hier zou komen kijken:P
    have fun girl:D
  5. Peter en Carla:
    31 juli 2009
    Hoi Gianne,

hartstikke leuk om zo de "thuis"-blijvers mee te laten genieten van jullie reis. We zullen jullie volgen. Doe ze de allemaal de groetjes (ook dat kleinere, misschien wel niet zo verstandige maar toch ook wel leuke zusje van je)
    Have fun.
  6. L.J. Dodemont:
    1 augustus 2009
    Wij wensen jullie een goede reis en een hele
    fijne vakantie.
    Gianne je bent een kei met de berichtgeving !
    Opa en Oma
  7. Tim:
    4 augustus 2009
    Supervet.
    Ik ga ook kijken hoor :D
    Veel plezier nog;)
    Latáaaa