Dag 20: Barstow

20 augustus 2009 - Barstow, California, Verenigde Staten

Vandaag stonden we weer op tijd op, het was onze laatste dag in Vegas en we moesten om elf uur al uitchecken. We aten weer bij hetzelfde tentje als de dag ervoor en pakten al onze spullen in. We namen afscheid van de heerlijke bedden en toen was het tijd om ons huis op wielen weer met een bezoek te vereren.

Daar was het gloeiend heet, en het eerste wat we deden was de airco aanzetten. Omdat de vorige outlet niet zo’n groot succes was, zochten we er nog eentje op. Deze was geschilderd in mediterraanse kleuren, wat wel paste bij het weer, en niet overdekt. Je zou er zo verkouden van worden: van twintig naar veertig graden en weer terug, af en aan.

Hier hebben we wat meer succes: willemijn de allstars die ze al sinds het begin zocht, een paar hele kleine allstars voor joppe die bijna jarig is, en nog wat kleren voor mij, mama en willemijn. Nog steeds geen vans, helaas, maar dat komt misschien nog wel.

Daarna rijden we door naar de camping. Een lange, saaie weg, die ons onder andere door de ‘golden hills’ leidt, heuvels met uitgedroogd gras dat als goud aandoet. Van een afstand in ieder geval. We zijn snel op de camping, die aan een grote snelweg ligt. Maar ze hebben er een zwembad, en daar gaat het in deze hitte om. De rest van de dag voeren we niet veel uit, we bekijken vooral het zwembad, praten wat met een ander nederlands gezin en lezen wat.

1. L.J. Dodemont:
    23 augustus 2009
    Hallo luitjes,
    Zo te lezen gaat alles nar wens. Het is de reis van jullie leven.
    Heel fijn hoor. Hier geen nieuws. de temperatur is naar zo'n 22 graden gegaan, du wel om uit te houden
    Groetjes opa en oma.